TOP NEWS

14 Απρ 2013

Beauty εφαρμογές για κινητά android!

 Όταν κατά λάθος έριξα το κινητό μου κάτω και είδα την οθόνη μου χίλια κομμάτια μόνο που δεν έβαλα τα κλάμματα. Όχι, δεν ήταν κανένα ακριβό κινητό, ούτε νέας τεχνολογίας αλλά είχα περάσει τόσα στοιχεία μέσα και επίσης δεν είμαι άτομο που αλλάζω πολύ συχνά κινητά..βαριέμαι..και δεν το κρίνω απαραίτητο να δίνω και χρήματα!
Ήρθε ο αδερφός μου και με έπεισε "πρέπει να πάρεις ένα κινητό λίγο πιο σύγχρονο..android δηλαδή". Εντάξει καλό μου,είπα και αγόρασα. Μη φαντάζεστε καμία ακριβή συσκευή. Έτσι, μπήκα στον κόσμο των εφαρμογών!

Σας παρουσιάζω 5 από τις κορυφαίες εφαρμογές ομορφιάς λοιπόν!
1) BEAUTILISH: δωρεάν.
Την έχω στο κινητό μου και είναι εξαιρετική!!! Έχει πολλά tips, έχει πολλές κριτικές προιόντων στις οποίες μπορείς και εσύ να κάνεις , έχει forum όπου μπορείς να κάνεις ερωτήσεις,  έχει βίντεο και φωτογραφίες. Υπάρχει μια πληθώρα συμβουλών για την ομορφιά, τα νύχια, το μέικ-απ, τα μαλλιά!!!

2) Beauty Product reviews: δωρεαν. Είναι ένας οδηγός αγοράς που μπορείς να ψάξεις να βρείς όποιο προιόν θες  με κριτικές. Εξαιρετικά χρήσιμο, δε συμφωνείτε;

3) Make up for ever, pocket studio: δωρεάν.
Είναι μια πολύ καλή εφαρμογή για να μπορείς να κάνεις δοκιμές με το μέικ-απ σου. Μπορείς να βρεις πολλά tutorials, δηλαδή οδηγούς που θα βοηθάνε και καθοδηγούν για να κάνεις το στύλ μακιγιάζ που σου αρέσει.

4) Nail Designs: δωρεάν.

Μια εφαρμογή που θα χαθείτε μέσα στα χιλιάδες σχέδια για τα νύχια σας! Μπορείς να φτιάξεις λίστα με τα αγαπημένα σου σχέδια και να σώσεις φωτογραφίες. Έχει επίσης βίντεο με οδηγίες για δημιουργίες!


5) Make up, modi face: δωρεαν. Μπορείς να δοκιμάσεις χρώματα και σκιές χωρίς σύνδεση ίντερνετ. Βάζει μια φωτογραφία και δοκιμάζεις συνδυασμούς για το μεικ-απ σου!


Εκτός από τις παραπάνω εφαρμογές, πρέπει να δώσω συγχαρητήρια σε μια  που αγαπώ και μου έχει λύσει πραγματικά τα χέρια. Ενθουσιάστηκα όταν την κατέβασα. Είναι η Period calendar με πάνω από 309.000 downloads. Όμορφη, απλή και στα ελληνικά είναι η εφαρμογή για εμάς τις γυναίκες και τις..ανάγκες μας! Ξέρετε, ημερομηνία περιόδου, χάπι, αδυνάτισμα, επαφές, εγκυμοσύνη, ωορηξία κτλ..
period calendar android


Εσείς, έχετε κάποιες από αυτές;;

29 σχόλια:

  1. Nice post!

    φιλια
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/2013/04/introducing-clothingloves.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο post!
    Δυστυχώς,εγώ δεν έχω κινητό με android.
    Έχω το δικό μου κινητό,εδώ και τέσσερα χρόνια(ακόμα δεν έχει πάθει κάτι...ευτυχώς).
    Ευχαριστώ και για το όμορφο σχόλιο στο blog μου :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα..ελπίζω να σου κρατήσει κι άλλο!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο και πρωτότυπο ποστ! Θα δοκιμάσω σίγουρα τις εφαρμογές που προτείνει. Την τελευταία την έχω και εγώ και πραγματικά σου λύνει τα χέρια στο θέμα αυτό! Χιχιχι!
    Φιλιά,
    Μαρία http://beautylifebymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι maria, το calendar πραγματικά σε σώζει!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρον το ποστ σου. Θα τα κοιτάξω σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanx Marie!ναι ναι, είναι κάποιες εφαρμογές πολύ χρήσιμες!

      Διαγραφή
  5. Δεν ασχολούμαι πολύ με το κινητό, βαριέμαι ακόμα και μήνυμα να στείλω.
    Καλή εβδομάδα!

    Υ.Γ. Σου έκανα και like στο facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanx demi!χαχα..κοίτα κι εγώ βαριόμουν αλλά μερικές εφαρμογές είναι πολύ χρήσιμες!

      Διαγραφή
  6. Αγαπώ το period calendar...και πολύ χρήσιμες αυτές οι εφαρμογές για τα κινητά..ειδικά για κοπέλες σαν εμένα που δεν έχουν και την πολύ επαφή με το θέμα!!!:P :P
    Σε υπερευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου!!!
    Εννοείται ότι έγινα το νέο μέλος σουυ!!! <3 <3 <3

    Φιλούθκιααααα!!

    http://everywomanhassecrets.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanx elena! τελικά το calendar εχει πολλές θαυμάστριες!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα. Πολύ ωραία ανάρτηση. Κρίμα για το παλιό σου κινητό, αλλά δες πόσα ωραία πράγματα ανακάλυψες με το καινούριο! ;)
    Φιλάκια. Θα τα ξαναπούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanx για την επίσκεψη christina! θα κάνω επίσκεψη και σε σένα!

      Διαγραφή
  8. Το period calendar είναι και δική μου αγαπημένη εφαρμογή! Πολύ χρήσιμο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanx Holic! ναι ναι πραγματικά είναι πολύ καλή!

      Διαγραφή
  9. Πολυ ωραιο ποστ!! Τοσες εφαρμογες που δεν ηξερα!! Εχω το Period Calendar που το κατεβασα προσφατα και εχω ενθουσιαστει! Θα δοκιμασω και τις αλλες που λες!!

    Αν θες, κανε μια επισκεψη στο blog μου!
    Φιλια!

    http://starlithell.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γεια σου κούκλα
    Μόλις βρήκα το μπλόγκ σου και μου αρέσει πάρα πολύ!
    μου αρέσει πολύ να παρακολουθώ beauty blogs!!!
    αν θές μπορείς να περάσεις μία βόλτα και απο το δικό μου, έχω
    και δύο give away να τρέχουν αυτο το καιρο με δώρο ρουχαλάκιααα!!!
    Ελπίζω τα τα λέμε!!

    Βικυ
    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γεια σου κούκλα
    Μόλις βρήκα το μπλόγκ σου και μου αρέσει πάρα πολύ!
    μου αρέσει πολύ να παρακολουθώ beauty blogs!!!
    αν θές μπορείς να περάσεις μία βόλτα και απο το δικό μου, έχω
    και δύο give away να τρέχουν αυτο το καιρο με δώρο ρουχαλάκιααα!!!
    Ελπίζω τα τα λέμε!!

    Βικυ
    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Interesting one. You have such a fantastic blog, great playlist.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ καλό το post σου! δεν τις ήξερα τις εφαρμογές! θα τις κοιτάξω! Ευχαριστούμε..
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanx Rose lips! πάντα είναι όμορφο να κοιτάμε νέα πράγματα!

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραίες εφαρμογές.. Κατέβασα ήδη μία και σκέφτομαι και τις υπόλοιπες :D
    Σ'ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο σου.. Φυσικά και σ'ακολουθώ μέσω Fb και Bloglovin

    Φιλάκια
    Claire
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όσο διάβαζα το post σου είχα δίπλα το κινητό και έψαχνα τις εφαρμογές! Φοβάμαι να τις κατεβάσω να σου πω την αληθεία γιατί νομίζω μετά δεν θα αφήνω ποτέ το κινητό από τα χέρια μου!!
    Χρησιμοποιώ και εγώ period calendar και με βοηθάει πολύ!
    xo
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your comments! I always enjoy reading them!
Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας! Πάντα μου αρέσει να τα διαβάζω!

ATHENS Fashion week

Loading...

About us

Από το Blogger.

Οδυσσέας Ελύτης-Μονόγραμμα

Απόσπασμα απο το Μονόγραμμα (1971)

http://www.elytis.edicypages.com/526351158870/529978158870

Έτσι μιλώ για σένα και για μένα

Επειδή σ' αγαπώ και στην αγάπη ξέρω

Να μπαίνω σαν Πανσέληνος

Από παντού, για το μικρό το πόδι σου μες στ' αχανή σεντόνια

Να μαδάω γιασεμιά - κι έχω τη δύναμη

Αποκοιμισμένη, να φυσώ να σε πηγαίνω

Μέσ' από φεγγερά περάσματα και κρυφές της θάλασσας στοές

Υπνωτισμένα δέντρα με αράχνες που ασημίζουνε

Ακουστά σ' έχουν τα κύματα
Πως χαϊδεύεις, πως φιλάς
Πως λες ψιθυριστά το «τι» και το «ε»
Τριγύρω στο λαιμό στον όρμο
Πάντα εμείς το φως κι η σκιά