TOP NEWS

3 Απρ 2013

Φαγεσωρική ακμή: καλλυντικά & θεραπεία!

Σήμερα είπα να κάνω ένα θέμα για το οποίο βασανίζομαι κάποιους μήνες και θέλω να βοηθήσω και άλλα άτομα που μπορεί να έχουν το ίδιο προβληματάκι. Ποιο είναι αυτό; Φαγεσωρική ακμή!!!

Κατ'αρχήν να σας πω από τα λίγα που ξέρω μιας και δεν είμαι ειδικός αλλά έγινα στην πορεία :-))), οτι φαγέσωρες είναι κάτι πολύ μικρά μικρά σπυράκια τα οποία αρχικά τα βλέπετε και τα παρατηρείτε μόνο εσείς στον καθρέπτη σας. Συνήθως εμφανίζονται σε άτομα που έχουν λιπαρό δέρμα με προδιάθεση για ακμή. Καθώς έχω περάσει ήδη την εφηβεία (πριν αρκετά χρόνια), αλλά το δέρμα μου είναι λιπαρό πάντα ανάλογα με το κλίμα, τα καλλυντικά και άλλους παράγοντες εμφάνιζα σπυράκια.

Οι μικροφαγέσωρες, μέσα σε λίγες βδομάδες μπορούν να γίνουν κλειστοί οι οποίοι με τη σειρά τους μετατρέπονται σε ανοιχτούς. Για να σας το πω πιο απλά, έτσι όπως εγώ το έχω καταλάβει και το είδα, είναι σαν να κλείνουν οι πόροι σας και το σμίγμα να μένει εσωτερικά δημιουργώντας αυτά τα πολύ μικρά σπυράκια. Στην αρχή, νόμιζα οτι ήταν από τη ζέστη και τα μαλλιά που ακουμπούσαν το προσωπό μου αλλά δυστυχώς δεν ήταν. Ιδού:
Βλέπετε, τώρα είναι ελάχιστα καθώς ακολουθώ θεραπεία αλλά και πάλι φαίνονται αν κοιτάξει κάποιος από πολύ πολύ κοντά!

ΠΩΣ ΤΟ ΕΠΑΘΑ: ΟΧΙ ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ!!!!

Πήγα, λοιπόν, στον δερματολόγο, με είδε και μετά από συζήτηση καταλήξαμε πάνω κάτω στο πώς δημιουργήθηκαν! Πολλές φορές, δοκίμαζα διάφορα καλλυντικά που δε ταίριαζαν στο τύπο του δερματός μου, ήταν πολύ βαριά για λιπαρά δέρματα. Αποτέλεσμα ήταν να μην αναπνέει το δέρμα μου. Καθως έχω λιπαρό δέρμα καταλαβαίνετε οτι έχω ανοιχτούς πόρους που μπορούν πιο εύκολα να "γεμίσουν" από ρύπους και υλικά μη ανεπιθύμητα!! Επίσης, δεν έκανα σωστό καθαρισμό. Δηλαδή, είτε επειδή βαριόμουν, είτε επειδή δεν προλάβαινα, είτε επειδή νύσταζα αργά το βράδι, απλά ξεβαφόμουν με υγρά μαντηλάκια ντεμακιγιάζ που απο μόνα τους προφανώς δεν κάνουν δουλειά!!!

Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ: 
1.ΧΗΜΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ: ξεκίνησα με 3 επισκέψεις στον δερματολόγο για χημικό πήλινγκ TCA (50e η συνεδρία). Στην ουσία μου έβαζε μια κρέμα που έκαιγε την εξωτερική στοιβάδα του προσώπου μου. Φανταστείτε ένα μήλο που βγάζετε την φλούδα. Έτσι, το "μικρό κάψιμο" αφορούσε το πάνω μέρος των φαγέσωρων και τους "έτρωγε" σιγά σιγά. Αποφάσισα να κάνω αυτή τη διαδικασία κάθε χρόνο καθώς το δέρμα μου χρειάζεται βαθύ καθαρισμό. Αφού το δέρμα μου ήταν πλέον "αγνό" έπρεπει οπωσδήποτε να μη με δει ο ήλιος για κάποιους μήνες. Γι'αυτό κάνετε το πηλινγκ χειμώνα.
2. ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ: ο δερματολόγος μου πρότεινε μια διαδικασία καθαρισμού που πρέπει να κάνω 2 φορές την ημέρα. Τα προιόντα που χρησιμοποιώ είναι τα LA ROCHE POSAY. 

α. Πλένομαι με το Solucion Micellaire Physiologique, για ευαίσθητα δέρματα

β. Συνεχίζω με την τονωτική λοσιον Solution Micellaire physiologique

γ. Απλώνω την Effaclar Duo (& όταν βγαίνω στον ήλιο μια κρέμα άλλης εταιρείας,την Hyseke Solaire)

ε. Φυσικά, για μεηκ-απ ούτε συζήτηση το Toleriane Teint, το οποίο είναι ελαφρύ για το δέρμα μου ΚΑΙ ΔΕΝ δημιουργεί Φαγέσωρες!

ζ. Όταν έχω κάποιο έντονο σπυράκι που κοκκινίζει, χρησιμοποιώ την κλασσική Dalacin C:

Καταλαβαίνετε οτι αν έκανα ένα σωστό καθαρισμό στο προσωπό μου δεν θα είχα πάθει τίποτα!!! Μην τον αμελείτε, λοιπόν! Τα προιόντα της La Roche Posay μου φάνηκαν πολύ καλά και να σας πω την αλήθεια θα συνεχίζω να τα προτιμώ!!!

Ελπίζω να σας βοήθησα λιγάκι! Απ'ότι είδατε το δέρμα μου στην αρχική φωτογραφία έχει φτιάξει κατά ένα μεγάλο ποσοστό. Οι φαγέσωρες ήταν πιο έντονοι και πιο πολλοί!

υγ. Το παρόν κείμενο δεν είναι διαφημιστικό. Είναι προσωπική μου εκτίμηση.

12 σχόλια:

  1. Αντιμετώπιζα κ εγώ παρόμοιο πρόβλημα κ χρησιμοποιούσα τα πιο πολλά από τα προϊόντα που έδειξες, με αγαπημένο το dalacin c! Είμαι καινούριο μέλος στο blog σου και εύχομαι καλή αρχή στην ενασχόλησή σου με τον χώρο:)Φιλάκια!!


    dreamofbeauty22.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks Ειρήνη μου! θα παρακολουθώ το blog σου!

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ έχω μικτή-λιπαρή επιδερμίδα και που και που βγάζω σπυράκια στο σαγόνι. Αν βγάλω σπυράκια, τότε η κατάσταση είναι δύσκολη! Πρόσφατα έπαθα ένα σοκ με μικρά σπυράκια-αλεργία και για να το ξεπεράσω... τι να πω; Πάντως, χρησιμοποιώ τα La Roche Posay και πραγματικά είναι εξαιρετικά! Θέλω πολύ να πάρω το συγκεκριμένο make-up μιας και μου έχουν πει τα καλύτερα! Εξαιρετικό και βοηθητικό το post σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanx Μαρία μου, τα σπυράκια σε εμάς με λιπαρές επιδερμίδες νομίζω δε θα φύγουν ποτέ..εξαφανίζονται κάποιες στιγμές κ μετά πάλι προς τη δοξα τραβάν!!!!χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Γειά!Αρχικά συγχαρητήρια για την ωραία ιδέα σου να γράψεις για κάτι το οποίο μπορεί να βασανίζει πολλά κορίτσια και να μην ξέρουν πως να το αντιμετωπίσουν.Έχω και εγω το ιδιο πρόβλημα και αυτη την περιοδο ειναι στην χειρότερη φάση του.Το κακό είναι οτι έχω δοκιμάσει πολλά και διαφορετικά προιόντα που μου έχουν προτείνει κατα καιρούς οι δερματολόγοι αλλα δεν έχω δει καμία βελτίωση..αντιθέτως χειροτερεύει.Θα ήθελα αν μπορείς να με ενμερώσεις λίγο παραπάνω για το χημκό πήλινγκ γιατί έχω αρχίσει να σκέφτομαι και αυτή την μέθοδο μήπως δω κάποια βελτίωση.Επίσης θα ήθελα να μου πεις το όνομα του δερματολόγου σου και να σε ρωτήσ αν το make up που ανέφερες πιο πάνω είναι καλυπτικο.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελίνα μπορείς να ρωτήσεις τον δερματολόγο σου ή να επισκεφθείς κάποιους ώστε να σε ενημερώσουν. Οι τιμές διαφέρουν από γιατρό σε γιατρό. Το χημικό πήλινγκ που έκανα ήταν ελαφρύ και μου πρότεινε ο δερματολόγος μου να το κάνω τουλάχιστον 1 με 2 φορές το χρόνο..σου βάζει ένα υγρό πάνω στο πρόσωπο το οποίο θα αισθάνεσαι ένα ελαφρύ κάψιμο και μετά από 2-3 μέρες ξεκινά ένα ελαφρύ ξεφλούδισμα. Γνωρίζω πηλιγκ που είναι πολύ πιο δυνατά γιατί εξαρτάται από ένα ποσοστό% που έχουν. Την πρώτη βδομάδα κυκλοφορούσα αλλά καταλαβαίνεις οτι δεν ήταν και το καλυτερό μου γιατί έπρεπε να αφήσω το δέρμα μου να αναπνέει. Πάντα όμως αντιηλιακή κρέμα για να μη κάψει τη νέα στοιβάδα δέρματος. Το make up είναι ελαφρύ για ακριβώς αυτό τον λόγο αρα δεν θα μπορούσα να πω οτι είναι πλήρως καλυπτικό. Οσον αφορά δερματολόγο, ο δικός μου δεν είναι Αθήνα. Καλύτερα να κάνεις μια έρευνα να δεις ποιός σε καλύπτει ή αν έχεις κάποιον να σου συστήσει.

      Διαγραφή
  4. Καλησπερα και εγώ έχω αυτό το πρόβλημα θα δοκιμαδω και εγώ αυτά που ειπες και θα σου ξανά πω.εγώ ξεπερνά παλιά αυτό το μεικ-απ αλλά δεν το έδωσα πολύ σημασεια την που δρα όμως τις toleriane teint την έχω και είναι πολύ καλη.Ευχαριστώ όμως για αυτά που διάβασα θα τα πρωτημισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά! Ευχαριστώ! Ελπίζω να καταφέρεις να το λύσεις κι εσύ το πρόβλημα!

      Διαγραφή
  5. εχω το ιδιο προβλημα πηγα δερματολογο μου εδωσε dalacin,skinoderm,gel καθαρισμου avene και bioderma AKN MAT αντιηλιακο!
    παλια εβαζα μεικαπ τησ la roche που λες κ εσυ μου εκανε μεγαλο θεμα ...προσωπικα και ενιωθα μια βρωμια να κολλαει στο δερμα μου...
    για μενα ελαφρια μορφη μεικαπ απετελουν τα ειδικα προιοντα ακμησ τησ Frezyderm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα, κι εγώ έχω παρόμοιο πρόβλημα στα μάγουλα κυρίως αλλά και στο λαιμό. Έχω πάει σε πολλούς δερματολογους και ο καθένας τα δικά του. Ο ένας μου έκανε καθαρισμούς αλλά την επόμενη ξανά έβγαιναν. Ο άλλος μου έδωσε χάπια τα isotroin . Και ο τρίτος μου είπε για φαγεσωρικη ακμή και για το χημικό πηλινγκ. Αλλά ρε παιδιά 200 ευρώ ή συνεδρία. Μου φάνηκαν παρά πολλά. Ήδη έχω δώσει πολλά μόνο για επισκέψεις. Και κατάλαβα ότι μόνο τα λεφτά θέλουν και όχι να λυθεί το πρόβλημα. Πραγματικά αν έχετε μία λύση πείτε μου ή κάποιον νορμαλ δερματολογο στη θεσσαλονικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα..η ιστορία μου.. ακμη απο μικρή ηλικία και είμαι 37ετων με σημάδια,ουλές,φαγέσωρες κτλ.Εκανα fraxel μία φορά..δεν είμαι ευχαριστημένη.καθε μήνα χρειαζεται καθαρισμος,βρομιζει ευκολα το προσωπο μου,εκανα παλια οξεα ,πιο παλια χαπια και ακομα τρεχω να δω ποιος γιατροσ-αισθητικος θα μου πει μια αληθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορίτσια Καλησπέρα. Είμαι 37 ετών και μέχρι τα 32 μου το πρόσωπο μου πεντακάθαρο. Ξαφνικά και χωρίς λόγο το πρόσωπο μου γέμισε φαγεσωρες ανοιχτούς και κλειστούς μάγουλα και πιγούνι και που και που τεράστια οζιδια στα μάγουλα. Πήγα σε δερματολόγο και μου έκανε έναν καλό καθαρισμο. Από τότε πρωί βράδυ Καλό καθαρισμό στο πρόσωπο μου παντα μόνο με τα ακνεϊκα Καλυντικα τις freziderm και αντηλιακή της la Roche posay και μια φορά την εβδομάδα μάσκα πράσινου αργυλου.αυτό ήταν
    Το πρόσωπο μου άψογο.
    Σας ευχαριστώ
    Με εκτιμηση
    Βιργινία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your comments! I always enjoy reading them!
Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας! Πάντα μου αρέσει να τα διαβάζω!

ATHENS Fashion week

Loading...

About us

Από το Blogger.

Οδυσσέας Ελύτης-Μονόγραμμα

Απόσπασμα απο το Μονόγραμμα (1971)

http://www.elytis.edicypages.com/526351158870/529978158870

Έτσι μιλώ για σένα και για μένα

Επειδή σ' αγαπώ και στην αγάπη ξέρω

Να μπαίνω σαν Πανσέληνος

Από παντού, για το μικρό το πόδι σου μες στ' αχανή σεντόνια

Να μαδάω γιασεμιά - κι έχω τη δύναμη

Αποκοιμισμένη, να φυσώ να σε πηγαίνω

Μέσ' από φεγγερά περάσματα και κρυφές της θάλασσας στοές

Υπνωτισμένα δέντρα με αράχνες που ασημίζουνε

Ακουστά σ' έχουν τα κύματα
Πως χαϊδεύεις, πως φιλάς
Πως λες ψιθυριστά το «τι» και το «ε»
Τριγύρω στο λαιμό στον όρμο
Πάντα εμείς το φως κι η σκιά