TOP NEWS

1 Απρ 2013

Καλοκαιρινές Πλατφόρμες Nine West: πως να τις φορέσετε!

Η άνοιξη έχει μπει πια για τα καλά. Σήμερα είναι πρωταπριλιά και επισήμως μετά την αλλαγή ώρα χτές προχωράμε ολοταχώς για το καλοκαιράκι..Τα πρώτα ανοιχτά παπούτσια έχουν κάνει δειλά δειλά την εμφανισή τους αντικαταστώντας τα κλειστά.

Κατ'αρχήν, επειδή πλέον το πόδι φεύγει από την προστασία του κλειστού παπουτσιού ενδεχομένως το δέρμα μας να είναι μαλακό και να μην έχει, ας το πούμε, "σκληρύνει" ακόμα στα σημεία που τα καλοκαιρινά παπούτσια μας ακουμπάνε. Να έχετε πάρει μια ειδική κρέμα ανακούφισης για τα πόδια επειδή μπορεί να την χρειαστείτε!

 Καθώς αυτήν την περίοδο βρίσκομαι εκτός Ελλάδας και ο καιρός στο μέρος που ζω είναι ήδη πολύ ζεστός, οι νέες συλλογές καλοκαιρινών παπουτσιών ήδη βρίσκονται στα καταστήματα. Έτσι σας παρουσιάζω και εγώ το νέο μου απόκτημα: ένα ζευγάρι πλατφόρμες το οποίο ανήκει στην καλοκαιρινή νέα συλλογή της Nine West η οποία φέτος έχει πολλά χρωματιστά και λουλουδάτα σχέδια!!!
Ιδού, λοιπόν, το Nine West Kaiyra 2!!


Ναι, ναι, είναι λίγο extreme αλλά πραγματικά τις ερωτεύτηκα όταν τις είδα. Οι προβληματισμοί μου ήταν γύρω από το αν μπορούσα να τις συνδυάσω με πολλά ρούχα αλλά κατέληξα οτι εφ'όσον έχω πολλά μονόχρωμα και αεράτα ρούχα δεν θα είχα κανένα πρόβλημα. 

Ένας άλλος προβληματισμός ήταν αν θα έπαιρνα το σχέδιο σε γόβα αλλά προτίμησα τις πλατφόρμες καθώς προσωπικά με βολεύουν περισσότερο και επίσης θεωρώ οτι μπορώ να τις φορέσω και πιο άνετα περισσότερες ώρες τις ημέρας.
Επίσης, υπήρχαν κι άλλοι συνδυασμοί χρωμάτων αλλά εμένα μου άρεσε ο συγκεκριμένος. Υπήρχαν και με "ξυλινο" σαν φελό το μέρος της πλατφόρμας. 

Λοιπόν! την πρώτη φορά που τις φόρεσα καθώς ήμουν πολύ ενθουσιασμένη δεν έκανα την κατάλληλη προετοιμασία με αποτέλεσμα να γυρίσω με μια φουσκαλίτσα στο πίσω μέρος της πατούσας μου!!
Γι αυτό όταν είναι να φορέσετε ένα καινούριο παπούτσι και ειδικά να θέλετε πλατφόρμες ψηλές καλό θα ήταν:

1) να κολλήσετε τα ειδικά μαξιλαράκια στο πίσω μέρος του παπουτσιού ώστε να μην έχετε δυσάρεστες φουσκαλίτσες!

Επίσης, δεν είναι κακό να βάλετε και κανά χαζαπλάστ ή να κρατάτε μαζί σας για ώρα ανάγκης!

2) να βάλετε τα ειδικά τζελ ή μαξιλαράκια που κυκλοφορούν για το πέλμα μπροστά της πατούσας έτσι ώστε να μην "καίγονται" οι πατούσες σας από την μετακύλιση του βάρους προς τα μπροστά.

3) Αρκέτες κοπέλες βάζουν και στο σημείο που αγγίζει το κουντουπιέ του ποδιού από την εσωτερική πλευρά αλλά εγώ δεν είχα πρόβλημα. 

4) Μη ξεχνάτε την πρώτη φορά που δεν ξέρετε πως θα αντιδράσει το πόδι σας, να έχετε μια μεγάλη τσάντα μαζί σας για να κουβαλάτε ένα δεύτερο ζευγάρι παπούτσια κατά προτίμηση φλάτ πέδιλα ή μπαλαρίνες. Υπάρχει περίπτωση να τις χρειαστείτε. 

5) Μην οδηγείτε με πολύ ψηλές πλατφόρμες ακόμα κι αν είστε έμπειρη οδηγός. Η πλατφόρμα είναι από τα λίγα παπούτσια που στην ουσία δεν έχεις άμεση επαφή με το έδαφος ή αντίστοιχα με το πεντάλ. Έχετε ένα ζευγάρι πρόχειρο για οδήγηση μέσα στο αυτοκίνητο. Βέβαια, αν αισθάνεστε πολύ σίγουρη, μπορείτε να τις δοκιμάσετε για να δείτε πως είναι η εφαρμογή σε μια μικρή απόσταση με το αυτοκίνητο. Οι πλατφόρμες με λουράκι στον αστράγαλο συνήθως κρατάνε το πόδι και το παπούτσι πιο σταθερά.

Η Nine West μου είναι σε νούμερο 5UK, δηλαδή 38 ελληνικό. Συνήθως στα καλοκαιρινά παπούτσια φοράω μισό με ένα νούμερο μικρότερο καθώς έχω λεπτό και μακρύ πόδι αλλά σε αυτό το ζευγάρι δεν χρειάστηκε. Η εφαρμογή ήταν ιδανική για το πραγματικό μου νούμερο.Προσέξτε, λοιπόν, αν τις παραγγείλετε από το εξωτερικό. Καλύτερα, να τις δοκιμάσετε πρώτα σε ένα κατάστημα.

Τέλος, το συγκεκριμένο ζευγάρι παπουτσιών δεν είναι από ότι και εσείς βλέπετε πολύ χαμηλό. Είναι ψηλές πλατφόρμες. Περίπου 10 εκατοστά σύν 2 εκ. περίπου βάση πλατφόρμας (δηλαδή 5'' ίντσες σύν 1,5''). Για να τις φορέσετε πρέπει να είστε λίγο έμπειρη ή αποφασισμένες να κάνετε πολύ εξάσκηση. 

Στην επόμενη ανάρτηση θα σας πω πώς να τις περπατήσετε!

Η συμβουλή μου όσο κλασσική κι αν είστε ή συντηρητική στο ντυσιμό σας, βάλτε λίγο χρώμα στη καθημερινότητά σας. Καθώς οι καιροί είναι δύσκολοι, κάποια μικρά πράγματα πραγματικά μας φτιάχνουν τη διάθεση και χαμογελάμε μέσα στο γκρίζο που μας περιβάλλει!

υγ. Το παρόν άρθρο δεν αποτελεί διαφήμιση, απλά είναι η προσωπική μου εκτίμηση.

0 σχόλια:

Thank you for your comments! I always enjoy reading them!
Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας! Πάντα μου αρέσει να τα διαβάζω!

ATHENS Fashion week

Loading...

About us

Από το Blogger.

Οδυσσέας Ελύτης-Μονόγραμμα

Απόσπασμα απο το Μονόγραμμα (1971)

http://www.elytis.edicypages.com/526351158870/529978158870

Έτσι μιλώ για σένα και για μένα

Επειδή σ' αγαπώ και στην αγάπη ξέρω

Να μπαίνω σαν Πανσέληνος

Από παντού, για το μικρό το πόδι σου μες στ' αχανή σεντόνια

Να μαδάω γιασεμιά - κι έχω τη δύναμη

Αποκοιμισμένη, να φυσώ να σε πηγαίνω

Μέσ' από φεγγερά περάσματα και κρυφές της θάλασσας στοές

Υπνωτισμένα δέντρα με αράχνες που ασημίζουνε

Ακουστά σ' έχουν τα κύματα
Πως χαϊδεύεις, πως φιλάς
Πως λες ψιθυριστά το «τι» και το «ε»
Τριγύρω στο λαιμό στον όρμο
Πάντα εμείς το φως κι η σκιά