TOP NEWS

29 Απρ 2013

Κάψτε λίπος: Skipping rope ή αλλιώς..σκοινάκι!

skipping rope fitness
Οι μέρες ανοίγουν, ο ήλιος έχει αρχίσει και κάνει δυναμική την παρουσία του κι εγώ ξυπνάω μια μέρα διαπιστώνοντας οτι..ούπς! νομίζω οτι έχω πάρει λίγο βάρος. Όχι, όχι μην με παρεξηγείτε δεν είμαι καμία από αυτές που υποστηρίζουν τα πολύ αδύνατα πρότυπα (πώς θα μπορούσα άλλωστε ανήκω σε μεσογειακό τύπο γυναίκας και μου αρέσει). 
Ανοίγω την ντουλάπα και ψάχνω τα μαγιό μου, δοκιμάζω, αναπνέω και απλά απογοητεύομαι από αυτό που βλέπω.."ωχ", λέω από μέσα μου,"γυμναστήριο ολοταχώς και επειγόντως". Και αρχίζω να προετοιμάζομαι ψυχολογικά. Μετά από αρκετές μέρες, κατεβαίνω από το σπίτι και βλέπω δυο κοριτσάκια να κάνουν σκοινάκι "τι γλυκό", αναπόλησα,"εγώ ήμουν φοβερή". Εμμ...έλα που δεν είμαι τώρα!!!! Έψαξα στο διαδίκτυο και το σκοινάκι κάνει πάταγο στο εξωτερικό! Γιατί;
1) Είναι φτηνό
2) Είναι ελαφρύ και μπορείς να το μεταφέρεις παντού
3) Είναι εύκολο να χρησιμοποιηθεί από όλους
4) Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στο σπίτι σου (εντάξει, μετακινείς λίγο κανά επιπλάκι)
5) Είναι ευχάριστο

skipping rope fitness homeΣκέφτηκα μια φίλη πριν κάποια χρόνια που όταν είμασταν διακοπές, είχε φοβερούς κοιλιακούς και φοβερά πόδια. Πίστευα οτι είχε περάσει πολλές ώρες στο γυμναστήριο αλλά με διέψευσε: "darling, σκοινάκι κάνω τίποτα άλλο". Δεν την πίστεψα τότε.

Το Skipping rope, όπως λέγεται στο εξωτερικό, αποτελει μια από τις κυριότερες ασκήσεις των αθλητών (θυμάστε τον rocky ε;). Καίει λίπος και σε 2 μήνες αν το κάνεις συστηματικά κάθε μέρα μπορείς να δεις θεαματικά αποτελέσματα!!!! Φυσικά, πάντα προσέχοντας τη διατροφή μας!

Πού βοηθάει;
1) χάσιμο βάρους 2) αύξηση της καρδιοαγγειακή αντοχή 3) τόνωση των μυών.

Οδηγίες:
- Προσπαθείστε να πηδήξετε  1-2 εκατοστά από το πάτωμα, δίνοντας στο σχοινί αρκετό χώρο για να γλιστρήσει κάτω από τα πόδια - μόνο οι μύτες των ποδιών πρέπει να αγγίζουν το πάτωμα.
- Κρατήστε τους αγκώνες κοντά στα πλευρά όταν στρίβετε το σχοινί. Η κίνηση προέρχεται από τους καρπούς και τους βραχίονες, όχι τους ώμους.
-Αν σας κουραστείτε πριν τελειώσετε την προπόνηση, αφήστε το σκοινί, αλλά συνεχίστε κουνόντας μόνο τα χέρια και τα πόδια.  

- Για να βρείτε ένα σχοινί που να σας ταιριάζει, τοποθετήστε το ένα πόδι στο κέντρο του σχοινιού και ανασηκώστε τις λαβές - δεν πρέπει να πάει πέρα ​​από τις μασχάλες σας.

Τρόπος:
Ξεκινήστε βάζοντας ως στόχο το 10 λεπτά περίπου την ημέρα. Σπάστε το σε 2λεπτα ή 1,5λεπτό-ξεκουραση 15δεύτερα-μισό λεπτό και ξανά από την αρχή ..σας φαίνεται εύκολο;;ε δεν είναι πιστέψτε με, θα το διαπιστώσετε αμέσως. Όταν εξασκηθείτε και σας φαίνεται εύκολο το 10λεπτο μπορείτε να αυξήσετε τους χρόνους! Ανάλογα με την ένταση των ασκήσεων μπορείς να χάσεις 12-20 θερμίδες το λεπτό!

Το παρακάτω είναι ένα βίντεο για αρχάριους με οδηγίες (μπορείτε να βρείτε πολλά στο youtube): 


Σας έπεισα;;;;;  Εγώ ξεκίνησα από χτες..προλαβαίνω δεν προλαβαίνω μέχρι το καλοκαιράκι!!!

14 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον κ μας έδωσες ιδέα!!

    dreamofbeauty22@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι πολύ ωραία ιδέα Ειρήνη!

      Διαγραφή
  2. Καλέ τι έπαθε το blog..αλλαγές βλεπω!! Πολύ ωραία!! Όσο για το σκοινάκι...είναι καλή ιδέα και το έχω προσπαθήσει στο παρελθόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να κάνω μια ανανέωση και πειραματίζομαι! Η προσπάθεια δεν πήγε καλά Λίνα;

      Διαγραφή
  3. εγω μικρη εκανα συνεχεια σχοινάκι,,τωρα ουτε μεχρι το 3 δε μπορώ να φτάσω.. μπλέκομαι..
    φιλια απο http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χχαχαχαχα..!!!Μάντυ θέλει λίγο εξάσκηση για να βρεις ρυθμό..κι εγώ αρχικά το πάθαινα!

      Διαγραφή
  4. Είναι απίστευτο το σκοινακι πραγματικά!

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand?ref=tn_tnmn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχει αποτελεσμα ισχυει!!!
    Καλησπερα!!! Ελα και μια βολτα απο εμας εμεις γραφτηκαμε!!!
    http://chicates.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκάνα τη βολτούλα μου και follow back girls!

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλή και αποτελεσματική ιδέα!! :)

    http://thebeautyfairyblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν κοστίζει τίποτα! τώρα με την κρίση το γυμναστήριο μπορεί να θεωρηθεί και πολυτέλεια!

      Διαγραφή

Thank you for your comments! I always enjoy reading them!
Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας! Πάντα μου αρέσει να τα διαβάζω!

ATHENS Fashion week

Loading...

About us

Από το Blogger.

Οδυσσέας Ελύτης-Μονόγραμμα

Απόσπασμα απο το Μονόγραμμα (1971)

http://www.elytis.edicypages.com/526351158870/529978158870

Έτσι μιλώ για σένα και για μένα

Επειδή σ' αγαπώ και στην αγάπη ξέρω

Να μπαίνω σαν Πανσέληνος

Από παντού, για το μικρό το πόδι σου μες στ' αχανή σεντόνια

Να μαδάω γιασεμιά - κι έχω τη δύναμη

Αποκοιμισμένη, να φυσώ να σε πηγαίνω

Μέσ' από φεγγερά περάσματα και κρυφές της θάλασσας στοές

Υπνωτισμένα δέντρα με αράχνες που ασημίζουνε

Ακουστά σ' έχουν τα κύματα
Πως χαϊδεύεις, πως φιλάς
Πως λες ψιθυριστά το «τι» και το «ε»
Τριγύρω στο λαιμό στον όρμο
Πάντα εμείς το φως κι η σκιά