TOP NEWS

7 Απρ 2013

Ταξιδεύοντας: το νεσεσερ της Victoria Secret!

Από τα χρόνια που ήμουν φοιτήτρια θυμάμαι να ετοιμάζω το βαλιτσάκι μου για όλα εκείνα τα ταξίδια που έκανα. Είτε για να επιστρέψω στο πατρικό μου είτε να κάνω τις μικρές, "φτωχές" εξορμήσεις. Αργότερα, η βαλιτσούλα μεγάλωσε σύμφωνα με τις απαιτήσεις των διακοπών μου εώς και σήμερα. Τα τελευταία χρόνια, λόγω απόστασης με τον συντροφό μου (tres chic!) καταλαβαίνετε οτι έχω βαρεθεί να ετοιμάζω τα πραγματά μου. Πλέον έχω λίστα! 

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που είχα μαζί  μου ήταν φυσικά το νεσεσερ μου! Σε ένα ταξίδι μου πριν περίπου ένα χρόνο, πέρασα από το ΕΛ.ΒΕΝ. όπου βρήκα εκπτώσεις στο Victoria Secret και φυσικά δεν κρατήθηκα. Αγοράσα το παρακάτω υπέροχο νεσεσερ. 

Πρέπει να σημειώσω οτι είχα ακούσει μια επαγγελματία μακιγιέρ από την Αμερική, οτι τα προιόντα μας καλύτερα να είναι φανερά, γι'αυτό ένα νεσεσερ βολεύει πολύ καλύτερα να είναι διαφανές καθώς μπορείς πιο εύκολα να δεις και να βρείς αυτό που θες!! Συμφωνώ απόλυτα, σώθηκα από τη διαφάνεια! 
victoria secret necessaire big
Δεν είναι όμορφο;;; Αστράφτει από το glitter!!! όσο δεν ήθελα το ροζ και το glitter πιο μικρή τόσο τα αναζητώ τώρα, τι να πω...Λοιπόν, όπως βλέπετε, έχει κι άλλο ένα χρυσό μέσα πιο μικρό νεσεσερ..αλλά και αυτό με τη σειρά του, έχει άλλο ένα μικρότερο! Είναι σαν την ρώσικη μπαμπούσκα!!!
Δε μπορώ να σας εξηγήσω πόσο βολικά είναι, στο μεγάλο χρυσό βάζω τα χρυσαφικά που θέλω να πάρω μαζί μου και το μικρότερο το έχω μέσα στη τσάντα μου και έχει μέσα, ένα liposan, ένα κραγιον, ένα ρούζ και ένα μολυβάκι (α όχι βάζω και κανα λαστιχάκι ή κοκκαλάκι μινιατούρα για μαλλιά!)

victoria secret necessaire smallvictoria secret necessaire medium



ΓΙΑΤΙ ΤΟ  ΠΡΟΤΙΜΩ;;; Θα πρέπει, επίσης, να σημειώσω οτι εκτός από το οτι η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ βοηθάει στο να βρεις πιο εύκολα αυτό που θές, το πλαστικό ΠΛΕΝΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που σκόνες σκιών, ρουζ, πουδρες, μολύβια μου έχουν ανοίξει κι έχουν καταστρέψει παλιά μου νεσεσερ!!! Επίσης, μου δίνει 3 σε 1!!!!

Η Victoria Secret έχει πολύ ωραία νεσεσερ αλλά πανάκριβα νομίζω!! το συγκεκριμένο με την έκπτωση αν θυμάμαι καλά έκανε γύρω στα 25e. Ήταν από τα πιο οικονομικά αλλά και τα πιο κατάλληλα για ταξίδι. Βέβαια, έχω βολευτεί και κάνει απόσβεση των χρημάτων του!

Ελπίζω να σας αρέσει!

11 σχόλια:

  1. Φαίνεται πολύ ωραίο και πρακτικό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για το σχόλιό σου στο blog μου!
    Φυσικά και σε ακολουθώ πίσω!
    Όμορφο blog!
    we ll be in touch!

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. axxxx victoria secret ki egw thelwwww!! :)
    einai polu wraio lligo akrivoutsiko alla prepei na exei wraia pragmata genika!!! :)
    filakiaaaa :)
    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanks girls!!! ναι οι τιμές δεν είναι και οι φτηνότερες γι'αυτό θα έλεγα μόνο εκπτώσεις..

      Διαγραφή
  4. Heyy, ευχαριστώ για το comment!! :)
    Πρέπει να είναι όντως πολύ βολικά νεσεσέρ.
    Σε έκανα follow back!

    xx, Athena!
    glimpsesofa.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσουν πολύ τα victoria secret. Δοκίμασε body lotion. Θα ενθουσιαστείς!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά έχω ένα fragrance και ψεκάζω το συρτάρι με τα εσωρουχά μου. Θέλω όμως να δοκιμάσω το body lotion!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφο νεσεσέρ και εγώ το θέλω!!!κάνεις πολύ ωραία δουλειά,θα σε παρακολουθώ κ θα χαρώ να τα λέμε!!!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your comments! I always enjoy reading them!
Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας! Πάντα μου αρέσει να τα διαβάζω!

ATHENS Fashion week

Loading...

About us

Από το Blogger.

Οδυσσέας Ελύτης-Μονόγραμμα

Απόσπασμα απο το Μονόγραμμα (1971)

http://www.elytis.edicypages.com/526351158870/529978158870

Έτσι μιλώ για σένα και για μένα

Επειδή σ' αγαπώ και στην αγάπη ξέρω

Να μπαίνω σαν Πανσέληνος

Από παντού, για το μικρό το πόδι σου μες στ' αχανή σεντόνια

Να μαδάω γιασεμιά - κι έχω τη δύναμη

Αποκοιμισμένη, να φυσώ να σε πηγαίνω

Μέσ' από φεγγερά περάσματα και κρυφές της θάλασσας στοές

Υπνωτισμένα δέντρα με αράχνες που ασημίζουνε

Ακουστά σ' έχουν τα κύματα
Πως χαϊδεύεις, πως φιλάς
Πως λες ψιθυριστά το «τι» και το «ε»
Τριγύρω στο λαιμό στον όρμο
Πάντα εμείς το φως κι η σκιά