TOP NEWS

8 Μαΐ 2013

Top-5 favourites everyday pink things!

pink, vivienne westwood
Καλημέρα! Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις πασχαλιάτικες μέρες και να επιστρέψατε δυναμικά πίσω στις καθημερινές συνήθειες! Σήμερα, σκέφτηκα να παρουσιάσω πάλι ένα θέμα με..χρώμα! Αυτήν την φορά είναι το ροζ το οποίο μικρότερη το είχα λίγο παρεξηγήσει και δεν το ήθελα καθόλου. Τα τελευταία χρόνια το προτιμώ (εντάξει με κάποιο μέτρο) γιατί νομίζω οτι μου φτιάχνει τη διάθεση και μου προσφέρει χαρά..Αυτές είναι λοιπόν, οι αγαπημένες μου ροζ επιλογές για κάθε μέρα! Ελπίζω να σας αρέσουν..
pink,candy prada, clarks, senza, baby-g, westwood
Λοιπόν, 
1) Prada candy: άρωμα και γαλάκτωμα. Δεν αλλάζω καθόλου εύκολα αρώματα και συνήθως κολλάω με κάποιο. Το Candy το λατρεύω..μου αρέσει η γλυκιά μυρωδιά που δεν είναι πολύ βαριά αλλά ανάλαφρη και δροσερή (έχει τύχει να μου κάνουν άρωμα δώρο και πραγματικά ήταν τοσο βαρύ επάνω μου που ανακατευόμουνα!). 

2) Τα μικρά μου σκουλαρίκια είναι από την αγαπημένη μου σχεδιάστρια Vivienne Westwood (Βίβιεν Γουέστγουντ). Είναι ένα από τα κλασσικά σχέδια του Κρόνου. Η ιστοσελίδα της είναι: http://www.viviennewestwood.co.uk/

3) Baby-G από την Casio: Το φοράω καθημερινά στις διακοπές μου..αδιάβροχο με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη..δεν θα το άλλαζα εύκολα. Ήταν πριν περίπου 3 χρόνια όταν έψαχνα χρωματιστό ρολογάκι και η Casio είχε βγάλει την συγκεκριμένη σειρά αφιερωμένη στα παλαιά της μοντέλα (οι πιο μεγάλες σε ηλικία θα θυμάστε τα κλασσικά casio που είχαμε όλοι αγόρια-κορίτσια μικρά). Είχε κάνει πάταγο στην Αμερική με τη διαφήμιση της Kesha. Πραγματικά αξίζει να τα δείτε στο: http://www.baby-g.eu/euro/  . 
Εγώ ετοιμάζομαι για άλλο ένα καθώς έχει πολλά σχέδια και χρώματα!

4) Senza: τι να πω..είναι ένα αγαπημένο σετάκι, γλυκό και ευκολοφόρετο που με κάνει να αισθάνομαι πολύ όμορφα! 

5) Clarks idyllic gem shoes: μ'αρέσουν οι μπαλαρινές, είναι βολικές και πρακτικές. Οι συγκεκριμένες ανήκουν στην αθλητική σειρά της clarks, τις αγόρασα από εξωτερικό καθώς στην Ελλάδα δε φέρνουν όλα τα μοντέλα. Επίσης, είναι 37 1/2 και είναι πολύ δύσκολο να σας εξηγήσω πόσο δύσκολο είναι να βρω παπούτσια να έχουν αυτό το "μισό" (το 38 μεγάλο, το 37 μικρό). Είναι ανατομικές και αυτά τα ροζ στρασάκια δίνουν μια λάμψη που τις κάνουν να μπορώ να τις φοράω με λίγο πιο καλά ρούχα!

Εσείς έχετε αγαπημένα πράγματα στην καθημερινή σας ζωή που να έχουν κάποιο συγκεκριμένο χρώμα;

37 σχόλια:

  1. Και εγώ ήμουν λίγο "καχύποπτη" με το ροζ, αλλά τελικά το απενοχοποίησα!!!
    ;-) χαχα!!!
    Όμορφες οι ροζ επιλογές σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!μμμ..απενεχοποιούμε πολλά πράγματα μεγαλώνοντας!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Thanx Laura, your black-white outfit is lovely! I follow you now..

      Διαγραφή
  3. Το ροζ είναι το αγαπημένο μου χρώμα!
    Το άρωμα με έβαλες σε πειρασμό να το δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ντέμυ!!το Candy είναι ένα υπέροχο άρωμα αν σε κάποια αρέσουν οι γλυκειές και ελαφριές μυρωδιές.. :)

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία η αλλαγή στο μπλογκ σου. Κουκλίστικο είναι! Τέλεια περάσαμε το Πάσχα! Πολύ ωραία τα πραγματάκια που επέλεξες! Αγαπώ το ροζ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanx Christina! μ'αρέσουν οι αλλαγές τι να πω..το πολύ πολύ να εξαφανιστεί το Blog από καμιά βλακεία που θα κάνω!

      Διαγραφή
  5. So lovely! Thanx for your lovely comment, I follow you now back shall we also follow with fb? let me know XSE
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nice stuff!! I love the earrings!!!
    Have a nice day!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχεις ένα βραβειάκι από μένα!!
    Πέρνα από την σελίδα μου να το δείς!
    http://linabeautyinsider.blogspot.gr/
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λίνα! δε γίνεται να σου το δώσω κι εγώ ε??είδα το πήρες ήδη!

      Διαγραφή
  8. χρονια πολλα και καλως σε βρήκα
    αλλα σιχαινομαι το ροζ
    πειράζει? χάχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι βρε..έχεις χρόνια να αλλάξεις γνώμη!

      Διαγραφή
  9. I follow you now back xjess
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχεις βραβειάκι από το blog μου!!

    http://thebeautyfairyblog.blogspot.gr/2013/05/ioooo.html

    Kisses!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. You re a very very very wonderful Fairy!!!σε ευχαριστώ!!!!!!

      Διαγραφή
  11. I like your pink underwear!
    Thanks for stopping by my blog!
    x
    Stella from a A Shiny Place

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Thanks for the follow, I followed you back!

    Love the earrings =)

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εχω βαλει και εγω το ροζ φουξια στην ζωη μου εχωντας 2 σκαυτα μπλουζακιαμε δαντελενια πλατη και 2/3 μανο.

    εαν θες ριξε μια ματια και στη δικη μου σελιδα. . Για να τη δείτε, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: http://nickysbeautystarlight.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγω απο την άλλη είχα φάει με το κουτάλι μικρή το ροζ χα χα!
    Ωραία σκουλαρίκια & εσώρουχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα..μη μου πεις σου έμεινε ψυχολογικό τραύμα????? σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  15. This pink watch is really something. I like it a lot.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your comments! I always enjoy reading them!
Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας! Πάντα μου αρέσει να τα διαβάζω!

ATHENS Fashion week

Loading...

About us

Από το Blogger.

Οδυσσέας Ελύτης-Μονόγραμμα

Απόσπασμα απο το Μονόγραμμα (1971)

http://www.elytis.edicypages.com/526351158870/529978158870

Έτσι μιλώ για σένα και για μένα

Επειδή σ' αγαπώ και στην αγάπη ξέρω

Να μπαίνω σαν Πανσέληνος

Από παντού, για το μικρό το πόδι σου μες στ' αχανή σεντόνια

Να μαδάω γιασεμιά - κι έχω τη δύναμη

Αποκοιμισμένη, να φυσώ να σε πηγαίνω

Μέσ' από φεγγερά περάσματα και κρυφές της θάλασσας στοές

Υπνωτισμένα δέντρα με αράχνες που ασημίζουνε

Ακουστά σ' έχουν τα κύματα
Πως χαϊδεύεις, πως φιλάς
Πως λες ψιθυριστά το «τι» και το «ε»
Τριγύρω στο λαιμό στον όρμο
Πάντα εμείς το φως κι η σκιά